We are leader in modern technology which help increasing convenience to your customers with efficient system and dramatically reducing cost as well as eradicating not able to access contact center issue customers are facing today.

We can improve call center by using Thai speech technology invented for various types of business organizations.

banner-1
Voice
banner-2
System
banner-3
Data
1
1-1
Thai Natural Language Understanding

เข้าใจภาษาพูดของคนไทย

2
2-1
Predefine Standard Accuracy Report

รายงานความถูกต้องของระบบ

3
3-1
Text Analytic Capability

วิเคราะห์และเข้าใจตัวอักษร / ข้อความจากคำพูด

4
4-1
IVR, Web & Mobile Platform Support

รองรับการทำงานของระบบ IVR, Web และ Mobile App.

เข้าถึงบริการด้วยระบบที่ทันสมัย และพร้อมสำหรับศูนย์บริการข้อมูลลูกค้าในรูปแบบต่าง ๆ